Bestelling plaatsen
Je kan gemakkelijk een bestelling plaatsen. Zoek het gewenste artikel op in onze website door de zoekbalk of de taakbalk te gebruiken. Klik vervolgens bij het product op 'toevoegen'. Bij deze handeling wordt het product in jouw winkelwagen gezet. Als je alle producten in je winkelmand hebt geplaatst kun je vervolgens naar je winkelwagen gaan om hier de stappen te volgen en vervolgens af te rekenen. Toch nog onduidelijkheden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Account
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel heeft het voordelen om via een account te bestellen. Door een account aan te maken bij onze webshop kan je sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opgeven en bewaren, de status van je bestelling bekijken, oude bestellingen inzien, een verlanglijstje bijhouden en nog veel meer…
Bestelling wijzigen/annuleren
Door de snelheid van ons geautomatiseerde magazijn en inpaksysteem, kunnen wij geen producten aan de order toevoegen of pakketten samenvoegen. Ook is het hierdoor niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt wel een nieuwe bestelling doen, helaas komen hier weer verzendkosten bij. Het houdt wel in dat wij jouw pakket met de grootste snelheid behandelen, zodat jij hem ook snel in huis hebt!
Veelgestelde vragen
V: Ik wil graag een taart bestellen, kan dat?
Wij zijn een webwinkel in taartbenodigdheden, wij verkopen geen kant-en-klare taarten. Op onze webshop vind je alle benodigdheden om zelf een taart te bakken. Voor inspiratie kun je op onze receptenpagina kijken, hier staan de leukste en lekkerste recepten.
V: Eerst stond de datum van vandaag bij een tijdelijk uitverkocht artikel, nu staat alleen nog tijdelijk uitverkocht. Hoe kan dat?
Ons systeem kan de datum van vandaag niet weergeven als verwachte datum. Artikelen komen in de loop van de dag bij ons binnen, en ze worden ook in de loop van de dag op leverbaar gezet.
V: Er staat nu ineens een latere datum bij een tijdelijk uitverkocht artikel, wat is er gebeurd?
Waarschijnlijk heeft de leverancier aangegeven een bepaald artikel niet te kunnen leveren, of is de hele levering naar een latere datum verschoven.
V: Wat voor garanties geeft de verwachte leverdatum?
De verwachte leverdatum is de datum waarop wij het artikel verwachten. Als de leverancier, de douane of de vervoerder voor meer vertraging zorgen dan verwacht (of juist sneller leveren), dan kan deze datum nog aangepast worden.
V: Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
V: Hoe kan ik een review schrijven?
Voor Deleukstetaartenshop worden de reviews verzameld door Feedback Company. Wanneer er een bestelling is geplaatst ontvangen enkele (willekeurig gekozen) klanten een mail vanuit Feedback Company met de vraag of die een review achter wilt laten. Feedback Company is opgenomen in het Data Pro register. Meer hierover vind je op deze pagina van Feedback Company.
Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie (non-conformiteit) van toepassing. Je kunt er van uitgaan dat al onze producten doen, wat je er in alle redelijkheid van kunt verwachten.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.